Виховний план 2 клас

852e00bf635f«погоджено»        
                                                                                  заступник директора з виховної
роботи / Солтановська Л.В./_________________________________

«затверджено»                                                          директор
/Бурдейна Л.В./___________________________________________




                                                                                                    ПЛАН
       ВИХОВНОЇ РОБОТИ
НА 2016-2017 н.р.

з учнями 2-А класу
класний керівник:
                      Сидорчук Вікторія Іванівна



1. Вступ
 Характеристика класу
В класі 16, учнів - цікавих і неординарних особистостей. Кожна дитина своєрідна і неповторна. Але всі живуть в одному колективі, стараються дотримуватись правил поведінки в класі.
Клас дружний: учні разом граються, відпочивають, полюбляють гуртові форми роботи як у класі, так і в позаурочний час. Учні  рухливі, активні. Вони весь час в русі.
Потрібно докласти чималих зусиль, щоб цей рух направити в потрібне русло, вчити учнів жити і працювати так, щоб не порушувати інтереси інших, створювати такі умови праці, де б кожен учень проявляв свої здібності, допомагав іншим ставати кращими, цінував людські якості іншого.
В загальному мають рівний фізичний та розумовий розвиток. Вони старанні, відповідальні, люблять порядок.
Але є в класі учні, яким потрібна допомога в психологічному плані, щоб утвердитись в колективі, бути впевненими у собі, не почуватися осторонь колективу: Коваленко Леонід, , Фігурняк Ігор.
 Загальні відомості про учнів: вік, стать особливості фізичного розвитку і здоров’я учнів .
Всі діти майже однакового віку. Хлопчиків 9,дівчаток 7.
Серед них:  2 хлопчика (2008р.н.), 7 хлопчиків (2009р.н.) та 3 дівчинки(2008р.н.), 4 дівчинки (2009р.н.). Є учні , які за станом здоров’я відносяться до спеціальної групи . Цим дітям на уроках фізкультури пропонуються менші нагрузки. Деякі діти потребують допомоги логопеда(Коваленко Леонід, Чухан Олександр)
Психолого-педагогічна характеристика класу
Характеристика класного колективу
І. Склад класу
У 1-А класі навчається 16 учнів, з них  7  дівчат і  9 хлопців. Клас вікової норми.
Список учнів 2-А класу Кінецьпільської ЗОШ І-ІІІ ступенів
1
Бабій Євгеній Олександрович
06.03.2009 р.
Вул. Яблунева, 8/20
2
Кінзерський Денис Ігорович
26.01.2009 р.
Пров. Кодимський, 9
3
Коваленко Леонід Євгенійович
16.03.2009 р.
Вул. ім.. Шевченка, 35б
4
Колесник Кіріл Дмитрович
21.01.2009 р.
Пров. Кузнєчний, 7
5
К     Корзун Аліна Сергіївна                                                                                                                           
15.07.2008р
Вул. Забарська, 21
6
Мельников Станіслав Дмитрович
28.09.2009 р.
Кам яна Балка
Вул. Леніна, 4
7
Міньковський Владислав Геннадійович
13.05.2009 р.
Вул. Центральна, 147
8
Москаленко Дана Василівна
04.09.2009 р.
Вул. Квіткова, 18 а
9
Нападовська Кіра Миколаївна
18.04.2009 р.
Вул. Шкільна, 85
10
Овсянецька Анна Валентинівна
10.02.2009 р.
Вул. Центральна, 83
11
Прокопів Андрій Федорович
17.10.2008 р.
Вул. Центральна, 127а
12
Прокопів Єкатєріна Федорівна
17.10.2008 р.
Вул. Центральна, 127а
13
Ставратій Богдана Русланівна
28.05.2009 р.
Вул. Шкільна, 7
14
Фігурняк Ігор Дмитрович
17.09.2008 р.
Вул. Гагаріна, 22/29
15
Чухан Олександр Сергійович
30.04.2009 р.
Вул. Степова, 53
16
Щербань Валерія Сергіївна
24.10.2008 р.
Вул. Гагаріна, 22/22


                                                                                 2008 р.н.                                             2009 р.н.

                               Дівчаток                 3                                        4

                               Хлопців                  2                                         7

                

 Цілі та завдання виховної діяльності.


·       Організація колективу, формування культури поведінки на уроках та в позаурочний час, закріплення основ загальнолюдської культури поведінки.

·       Прищеплювати учням любов до навчання, створювати умови для засвоєння навчальних програм і розвитку творчих здібностей.


·       Виховувати загальнолюдські моральні якості: людяність, доброту, чесність, правдивість, ввічливість, повагу до людей, любов до праці.

·       Надавати кваліфіковану допомогу батькам у питаннях виховання в дітях кращих людських якостей та подолання негативних звичок і рис характеру.


·       Виховувати творчі здібності, підтримувати ініціативні, організаторські здібності та естетичні нахили в дітей.

·       Виховувати любов до України, свого народу, сім”ї, друзів. Бережливе ставлення до свого здоров’я та здоров’я оточуючих.


План засідань
батьківського комітету

Вересень
   Засідання батьківського комітету
      Планування роботи на І семестр
Робота по організації участі класу в
святі урожаю «Ходить гарбуз по городу»

Жовтень
      
        Звіт за минулий рік
      Підготовка до батьківських зборів

Листопад
        Робота по організації участі класу в конкурсі : «Дари щедрої осені»
        Засідання круглого столу: «Мистецтво жити з дітьми» 

Грудень

Засідання батьківського комітету
Організація подарунків від святого Миколая
Робота по організації проведення Нового року

Січень
Засідання батьківського комітету.
 Складання плану роботи на ІІ семестр

Лютий
Поведінка в школі та вдома. Обмін думками
Участь батьківського комітету в організації виховного процесу в школі.

Березень

Організація проведення весняних канікул
Круглий стіл: «Проблема спілкування батьків і дітей»

Квітень

Міні-лекція «Умови ефективного виховання»
Озеленення класу

Травень

Робота по організації «Здай збережені підручники»
Обговорення планів з ремонту класу.


Батьківський комітет

Голова батьківського комітету:
             
  ___________________________________________

Члени батьківського комітету:


___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Соціально-психологічні параметри сім’ї та особливості сімейного виховання учнів.
В становленні та розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків. Важливим питанням є стан у сім’ї.
            Матеріальне становище у більшості дітей у сім’ях середнього рівня.  
 Діти виховується в сім’ях, де панує взаєморозуміння та повага один до одного.

                  


 Соціальний паспорт класу
п/п
Прізвище та ім’я
Сирота
Неповна сім’я
Діти-інвалі-
ди
Діти-чорнобильці
Багатодітна сім’я
Напівсирота
1
Бабій Євгеній

+




2
Кінзерський Денис




+

3
Коваленко Леонід






4
Колесник Кіріл




+

5
Корзун Аліна






6
Мельников Станіслав






7
Міньковський Владислав






8
Москаленко Дана






9
Нападовська Кіра






10
Овсянецька Анна




+

11
Прокопів Андрій




+

12
Прокопів Єкатєріна




+

13
Ставратій Богдана






14
Фігурняк Ігор




+

15
Чухан Олександр






16
Щербань Валерія









Багатодітні сімї:
Кількість дітей у  таких сім’ях:
сім’я Колесника Кіріла-3  (2);
сім’я Прокопів Єкатерини -3  (3)
сім’я Прокопів Андрія – 3  (3)
сім’я Овсянецької Анни – 3 (2)
сім’я Фігурняк Ігоря – 3  (2)
сім’я Кінзерського Дениса – 5  (3)




В класі 16 учнів, з них:
Сиріт – 0
Напівсиріт – 0
Багатодітних – 6
Діти-інваліди – 0
Діти-чорнобильці – 0
Неповні сім’ї – 1 (Бабій
Євгеній).


















п/п
Прізвище та ім’я
Доручення
І семестр
ІІ семестр
1
Бабій Євгеній
Зелений патруль
Зелений патруль
2
Кінзерський Денис
Дорожній патруль
Дорожній патруль
3
Коваленко Леонід
Відповідальний за чистоту у класі
Відповідальний за чистоту у класі
4
Колесник Кіріл
Фізорг
Фізорг
5
Корзун Аліна
Відповідальна за підручники
Відповідальна за підручники
6
Мельников Станіслав
Відповідальний за підручники
Відповідальний за підручники
7
Міньковський Владислав
Староста класу
Староста класу
8
Москаленко Дана
Заступник
Заступник
9
Нападовська Кіра
Дорожній патруль
Дорожній патруль
10
Овсянецька Анна
Класний бібліотекар
Класний бібліотекар
11
Прокопів Андрій
Зелений патруль
Зелений патруль
12
Прокопів Єкатєріна
Відповідальна за відвідування
Відповідальна за відвідування
13
Ставратій Богдана
Член редколегії
Член редколегії
14
Фігурняк Ігор
Зелений патруль
Зелений патруль
15
Чухан Олександр
Член сантрійки
Член сантрійки
16
Щербань Валерія
Відповідальна за підручники
Відповідальна за підручники



Актив класу
Міньковський Владислав – староста класу

Москаленко Дана – заступник старости

Колесник Кіріл
Ставратій Богдана
Прокопів  Єкатєріна
Прокопів Андрій


 Психологічна структура класного колективу

У спілкуванні з учителями 16 учнів проявляють вихованість і тактовність. В цілому діти чуйні один до одного і за складних обставин, кожен знаходить підтримку в однокласників.
Коваленко Леонід має низький рiвень розвитку пам’ятi, уповiльнену реакцiю, погану увагу, мало працює над собою. Чухан Олександр та
Мельников Станіслав не маєють мотивацiй до навчання, звiдси — невмiння долати труднощi в навчаннi.
Стосунки мiж учнями класу  дружнi й доброзичливi.  Не було випадкiв суперечок чи непорозумiнь мiж хлопцями й дiвчатами. Хоча деяким учням (Мельникову Станіславу, Фігурняку Ігорю ) треба бути ввiчливiшими й стриманiшими з дiвчатами та хлопчиками.








Вестиму виховну роботу, яка поєднала в собі традиційні форми та методи роботи класного керівни­ка та нетрадиційну. Для цього використовую тестування, тренінги та індивідуальні консультації. Як класний керівник багато часу при­діляю морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов'язку, відповідальності, культурної  поведінки.

Впроваджуватиму ефективні технології превентивного виховання, які виконують розвивальну функцію і формують громадську активність учнів. Для реалізації всіх цілей та завдань  буду добирати такі вихов­ні технології, як години спілкування « Здружимо учнів класу», «Як стати кращим», рольові ігри: «Я в гостях», «Поведінка учнів в транспорті».  Значну увагу приді­лятиму формуванню у своїх вихованців комплексу особистісних якостей і рис характеру, які є спонукальною силою їх повсякденних дій та вчинків: це чесність, порядність, принциповість, дисциплінованість та працьовитість.
Формуватиму екологічну культуру школя­рів, патріотизм.
Взаємовідносини класного керівника і учнів класу задовільні. В цілому клас характеризується як дружний, органі­зований, із налагодженою системою самоврядування та хорошим психоло­гічним кліматом.
 Неофіційних лідерів в класі немає. Клас із високим рівнем вихованості.
ІІ. Згуртованість класу
Загалом стосунки у класі товариські, толерантні, приятельські . Дівчата і хлопці товаришують між собою. Учні завжди переживають за успіхи і невдачі свого класу.

ІІІ. Організованість класу
Учні можуть  допомагати організовувати  такі справи як підготовка концертних програм, прибирання класної кімнати та ін.
Організованість класу на достатньому рівні.

IV. Громадська думка у класі
Учні схвалюють в своїх однокласниках чесність, відповідальність, активну життєву позицію, а осуджують лінь, заздрість, грубість.
Своє схвалення або осудження вони виказують при спілкуванні між собою та з старшими. Найчастіше – це розмова з класним керівником.

V. Характер зв’язків у колективі
Учнів класу пов’язують спільні інтереси: навчання, спорт, танці, мистецтво . Товаришують і  в школі й поза нею. Яскраво виражено декілька подружніх груп, що містять або хлопчиків, або дівчаток.

VІ. Актив класу
Актив класу – це ті учні, які виконують самоврядування в класі. Постійним лідером в класі є командир Рожнов Денис. Його заступниками є Чухан Олександр та Прокопів Катерина .

VІІ. Заходи щодо подальшого згуртування класного колективу
Провести бесіди:
 « Стосунки у класі»
« Дружба.»
Приймати активну участь класу у загально шкільних заходах.








 Список учнів та їх зайнятість у позаурочний час
п/п
Прізвище та ім’я
Гурток
«Хореографії»
Понеділок, вівторок, четвер, пятниця
Гурток «Ерудит»
Середа(5 урок)
Художня школа
Співи
1
Бабій Євгеній

+


2
Кінзерський Денис

+


3
Коваленко Леонід

+


4
Колесник Кіріл

+


5
Корзун Аліна

+


6
Мельников Станіслав

+


7
Міньковський Владислав
+
+


8
Москаленко Дана

+
+

9
Нападовська Кіра

+


10
Овсянецька Анна

+


11
Прокопів Андрій
+
+


12
Прокопів Єкатєріна
+
+


13
Ставратій Богдана
+
+

+

14
Фігурняк Ігор

+


15
Чухан Олександр

+


16
Щербань Валерія

+


Виховна діяльність з класом (індивідуальні, колективні, групові форми          
вересень
Основні орієнтири виховання


01.09 – 09 .09

12.09  - 16.09

19.09 –23 .09

26 .09-30.09


Ставлення до суспільства і держави

      01.09
День знань. Перший урок:
«Це –наше, і це- твоє!»
Година спілкування:
Мандрівка «країна безпеки»

Родинне свято
Концерт 3 класу
До Всеукраїнсь-
Кого Дня батька.

Свято до дня
вчителя

Ставлення до людей

07.09
Година спілкування:

Вікторина «найрозумніший
клас»

Екскурсія до бібліотеки.
Акція «Подаруй книгу бібліотеці»

Акція: «Від серця до серця»
(Збір коштів для хворих)
Складання «Листа солдату»

Ставлення до природи

Рухливі ігри на перервах.


Робота на пришкільній ділянці
Вірші про природу
Ставлення до праці


07.09
Шкільна спартакіада.
Змагання з
прижків
День спорту


Акція по озелененню
школи, кабінету.
Розсаджування рослин.
Трудовий десант (прибирання класної кімнати).

Ставлення до мистецтва





Конкурс
малюнку:
«Твоя безпека».

Конкурс малюнків на асфальті: «Ми за мир у всьому
світі!».
Виготовлення вітальних листівок для вчителів

Ставлення до себе


02.09
Вступний інструктаж з техніки безпеки.


Бесіда: «Безпечне дозвілля. Безпечна поведінка в побуті.»

Година спілкування:
До Дня партизанської слави «Народ памятає, народ славить»
Година спілкування:

Тренінг «Твоя пам’ять та увага»
















жовтень
Основні орієнтири виховання

03.10 – 07.10
10.10 – 14.10
17.10 – 21.10
24.10 – 28.10

Ставлення до суспільства і держави

      01.10
Відзначення міжнародного дня людей похилого віку.
Акція «Шануймо старість»
Година спілкування
Перекличка повідомлень «наша батьківщина — Україна»



Година спілкування


Ситуативно-рольова гра «козацькому роду нема переводу»


Ставлення до людей

Година спілкування
.
бесіда «Чого нас учать бабусі і дідусі» (до Міжнародного дня людей похилого віку)

Урок етики
«Як вести розмову з дорослими?»
Повага до старших.


Година спілкуван
ня «Що ви зна-
єте про визволе-
ння України від
німецько-фашист-
сяких загарбників»
Ставлення до природи

Свято урожаю «Ходить гарбуз по городу»
Виставка поробок.



Конкурс
На  кращу презентацію та відео
«Моя країна – Україна»
«Моє рідне село»
До Дня села
Екологічна акція
«Чисте
 подвір я»
Бесіда:
«Віч-на-віч з природою.»
Ставлення до праці


Ремонт підручників




Конкурс на кращий зошит з математики.

Ставлення до мистецтва

03.10
Конкурс на кращу гумореску

День посмішки





Вернісаж
Малюнків: «Золотий листочок».

Ставлення до себе


Бесіда
 «Сам удома».


Бесіда
 «Будь обережним завжди і всюди.

Бесіди про дотримання техніки безпеки під час канікул






           
                                              




                                          

                                           Листопад


Основні орієнтири виховання


07.11 -11.11

14.11 – 18.11


21.11 – 25.11

28.11 – 30.11

Ставлення до суспільства і держави



Свято  «Подорож у країну Казки»
4 класу


Бесіда: «Тривожні
Дзвони історії» (до Дня пам’яті жертв Голодомору).
Ставлення до людей


Година спілкування.
бесіда-гра «немає друга — шукай, знайшов — бережи»



Година спілкування «Моральні цінності – чи є місце у вашій сім ї»



Ставлення до природи


Бесіда: «Домашні тварини, піклування про них.»



Загадки про природу

 «У царстві живої природи»
Ставлення до праці


Конкурс математиків


Конкурс на кращий зошит з математики

Трудовий десант. Прибирання класної кімнати.

Рейд перевірка: «А чи лад у портфелі?»
Ставлення до мистецтва





Свято «рідне слово — диво калинове»
Конкурс  читця до Дня писемності та мови



Ліплення поробок.
Ставлення до себе



Бесіда: «Як уникнути захворювання на грип.»




Конкурс на перерві: «Хто краще
пограє в
рухливу гру?»
Година спілкування
Театралізований захід «будь уважним на дорозі»


                                                 













Грудень


Основні орієнтири виховання

01.12.-02.12
05.12 – 09.12
12.12 – 16.12
19.12 - 23.12

Ставлення до суспільства і держави


Міжнародний День інвалідів.
Акція милосердя.
Година спілкування «Права та обов’язки громадянина України»
бесіда «Права дитини»


Андріївські вечорниці
День Святого Миколая
Новорічне свято
Ставлення до людей


День порозуміння з ВІЛ-інфікованими.
Акція.
«Прояви турботу і обачливість» -конкурс соціального плакату


День чаю

Година спілкування:
Гра-драматизація «Обережно, електрика!»

Ставлення до природи






Зустріч знавців природи: «Як зимують птахи та звірі?»
Виготовлення годівничок.


Бесіда про роль кімнатних рослин в житті людини.
Поради: «Як доглядати за квітами взимку».
Ставлення до праці






Конкурс «Кращий зошит з письма»

Конкурс-рейд: «Кращий підручник»


Ставлення до мистецтва


Конкурс:
«Малюємо зиму».




Зображення вітальних листівок.


Виготовлення новорічних прикрас, сувенірів.
Ставлення до себе


Година
спілкування:
Гра-бесіда «Ти і твої старші приятелі»





Година спілкування.
конкурсна програма «Зростаємо мужніми» (до дня Збройних Сил України)


Бесіди про правила безпеки під час зимових канікул.
         Диктанти
«Дотримання правил поведінки на воді та льоду»
                    









         Індивідуальна робота з учнями

Дата
Зміст

01.09 – 02.09
Індивідуальні бесіди з членами активу класу про виконання ними своїх громадських доручень. Налагодження чергування в класі та бесіди з черговими про їхні права та обов’язки.

05.09.-09.09
Індивідуальні бесіди з окремими учнями – заочне проходження їхнього маршруту зі школи додому з метою попередження дитячого травматизму.
Індивідуальні бесіди з окремими учнями про їхню поведінку.

12.09 – 16.09
Спостереження за рівнем спілкування учнів класу. Взаємини активу класу з учнями. Формування позитивних, рівних стосунків у дитячому колективі.
Індивідуальні бесіди з учнями про бережне ставлення до підручників та шкільного майна. Бесіди з учнями за підсумками їхнього навчання за перші два тижні.

19.09 – 23.09
Індивідуальні бесіди-поради учням про догляд за волоссям (за результатами огляду на педикульоз).

26.09 – 30.09
Індивідуальні бесіди з учнями за їхніми маршрутними листами «Дорога з дому до школи» - з
метою загострення їхньої уваги на небезпечні ділянки їхнього маршруту.

 03.10 – 07.10
Індивідуальні бесіди-опитування «Які у тебе є обов’язки вдома» та «Як ти допомагаєш батькам?»


10.10 – 14.10
Індивідуальні бесіди щодо профілактики інфекційних захворювань.

17.10 – 21.10
Дати завдання дітям, у яких пошкоджені підручники, відремонтувати їх під час вихідних днів.

24.10 – 28.10
Перевірити відвідування дітьми гуртків.

07.11 – 11.11
Індивідуальні бесіди з учнями про взаємини та рівень спілкування в класі. Індивідуальні бесіди «Дбай про інших».
Повторення правил ПДР з учнями, які живуть далеко від школи.


14.11 – 18.11
Індивідуальні бесіди з учнями про те, як вони проводять вихідний день, вільний від уроків час.
Індивідуальні бесіди – заборона носити до школи сторонні речі.

21.11 – 25.11
Індивідуальні бесіди з окремими учнями «Гігієна школяра, зачіска».

28.11 – 30.11
Індивідуальні бесіди «Як поводити себе у гостях» та «Як приймати гостей».

01.12 – 02.12
Індивідуальні бесіди «Бережи зір»та «Скільки часу проводжу за коп’ютером?».




05.12 – 09.12
Індивідуальні бесіди «Запізнення не допускай» та «Режим дня».

12.12 – 16.12





19.12 – 23.12

Бесіди з учнями про безпеку поведінки на канікулах
«Безпека  поведінки з вогнем, біля ялинки, з електроприладами, газовими плитами», «Безпечна поведінка дітей під час прогулянок, під час катання на лижах, ковзанах, санках»,


«Правила поведінки біля замерзлих водойм», «Як надати першу допомогу при обмороженні».
Повторити правила дорожнього руху та правила «Сам удома».

Робота з батьками
Дата
Зміст
01.09 – 02.09
Збір  батьків класу.
Оформлення маршрутних листів учнів.
05.09.-09.09
Залучення батьків до акції: « Подаруй книгу бібліотеці.»

12.09 – 16.09
Засідання батьківського комітету класу. Розгляд актуальних питань організації життя класу.
19.09 – 23.09
Загальношкільні батьківські збори «Партнерство школи і сімї заради майбутнього»
 Вибір голови батьківського комітету.
Бесіда: «Попередження дитячого травматизму.»

26.09 – 30.09
Індивідуальні бесіди, коректні поради батькам: виявлення питань та проблем, які виникають у вихованні дитини.
 03.10 – 07.10
Бесіда: «Організація дитячого дозвілля вдома».
Індивідуальні консультації для батьків за результатами зрізів знань учнів класу.
10.10 – 14.10
Батьківські збори класу
 індивідуальні бесіди-поради батькам за результатами огляду дітей на педикульоз.
17.10 – 21.10
Бесіда: «Як організувати змістовний відпочинок дітей».
Бесіда з батьками : « Запобігання нещасним випадкам з дітьми.»


24.10 – 28.10
Засідання батьківського комітету, вирішення проблем класу.

07.11 – 11.11
Консул  консультації для
ьтації дбатьків:  «Форми занять дітей удома з розвитку творчих  здібностей дитини
14.11 – 18.11
Батьківські збори.
21.11 – 25.11
Індивідуальні бесіди з батьками. Обговорення проблеми «Щоби надмірні забаганки дитини не перетворювалися у системні вимоги»,
«Дитина у всьому повинна знати міру».
28.11 – 30.11
Індивідуальні бесіди з батьками, консультування батьків з актуальних питань навчання та виховання дітей.
01.12 – 02.12
Організувати батьків на підготовку до Дня Святого Миколая та Новорічного ранку.
05.12 – 09.12
Організація консультацій «Як формувати у дітей культуру користування комп’ютером»,
12.12 – 16.12


19.12 – 23.12
Бесіда: «Відповідальність батьків за збереження життя та здоров’я їхніх дітей під час зимових канікул»,


Індивідуальні бесіди з батьками.
Бесіда: «Дотримання дітьми правил  техніки безпеки під час зимових канікул».







          Батьківський комітет працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів, також співпрацює з адміністрацією школи. Найбільш ефективною є допомога батьківського комітету в поповненні матеріально-технічної бази класу та школи в цілому.
      У роботі з батьками використовую в основному індивідуальні бесіди, які не обмежені часовими рамками . Проводжу батьківські збори, які відвідують більшість батьків. Під час батьківських зборів моделюю педагогічні ситуації, які б допомогли батькам розв’язувати родинні конфлікти, що виникали під час спілкування дітей з батьками.
 Вивчення стану та ефективності виховного процесу у класі
Пріоритетні напрями діяльності класного керівника
1.     Перебудова змісту виховання, ключовими поняттями якого є людяність, милосердя, доброта, чесність, порядність.
2.     Визнана роль загальнолюдських цінностей та загальнолюдської моралі.
3.     Гуманізація відносин, цілісність виховного процесу.
4.     Вивчення учнів, учнівського колективу.
5.     Організація виховання та згуртування учнівського колективу.
6.     Організаційно-педегогічна діяльність щодо забезпечення життєдіяльності класного колективу.
7.     Розвиток особистості, її творчого потенціалу.
8.     Робота з батьками, індивідуальний вплив.

Зміст роботи класного керівника.
·        Вивчення учнів.
·        Об’єднання учнів у колектив.
·        Співпраця з дитячими та молодіжними організаціями.
·        Робота з батьками та громадськістю.
·        Співпраця з культурно-освітніми та позакласними установами.
·        Співпраця із шкільним психологом.
·        Організація виховної діяльності: правової, родинно-сімейної, національно-патріотичної, трудової, естетичної, морально-етичної, екологічної, формування здорового способу життя, розвиток пізнавальної активності.
·        Індивідуальна робота з учнями.
·        Співпраця з вчителями-предметниками щодо дотримання єдиних педагогічних вимог у класі.

Пам’ятка щодо проведення виховних годин
Мета проведення:
·        Вивчити індивідуальні особливості учнів під час неформального спілкування.
·        Пізнати інтереси учнів, зрозуміти їхні переживання та мотиви поведінки.
·        Обговорювати поточні події класу, селища, держави.
Форми проведення:
·        Вільне спілкування вчителя з учнями.
·        Бесіди на заплановані теми.
·        Обговорення актуальних статей з газет.
·        Обговорення кінофільмів, книжок, вистав.
·        Зустріч із цікавими людьми.
·        Усні журнали.
·        Засідання прес-клубу.
·        Виступи учнівських лекторських груп.
·        Дискусії.
·        Години спілкування.
·        Тренінги.
·        Екскурсії.
·        Політичне інформування учнів.
Виховні години проводяться один раз на тиждень у певний день. Тематика спілкування з учнями заздалегідь планується, однак поточні події у класі, школі, місті, державі можуть підказати тему незаплановану раніше.

Основні завдання класного керівника:
·        Виховання високої моралі у підростаючого покоління, формування в нього українського менталітету, традицій.
·        Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження та зміцнення їхнього здоров'я.
·        Духовно-моральне виховання.
·        Розвиток розумових і фізичних здібностей, формування високої пізнавальної культури, організація змістовного дозвілля учнів.
·        Підготовка школярів до господарсько-трудової діяльності.
·        Створення умов для вільного вибору учнями світоглядних позицій.
·        Гуманізація педагогічного процесу, демократизація стосунків у колективі.
·        Врахування інтересів дітей.
·        Організація роботи з батьками.


Критерії ефективності виховної роботи:
·        Рівень організованості класного колективу (дисциплінованість, робота учнівського самоврядування).
·        Рівень навчальної мотивації учнів класу (динаміка підвищення якості знань, ефективності роботи з учнями, які навчаються на початковому рівні, активності учнів у позаурочній діяльності).
·        Різноманітність позаурочного життя класу.
·        Динаміка зростання рівня вихованості учнів.
·        Рівень розвитку класного колективу (згуртованість, активність, ініціативність, виховний вплив колективу на його членів, рівень розвитку громадської думки).
·        Активність співпраці класу з класним керівником.
·        Зв’язок із сім’єю, участь батьків у виховному процесі.
·        Робота з проблемними учнями, надання педагогічної підтримки на основі індивідуального підходу.
·        Захищеність та комфортність умов перебування вихованця у класі, школі.






Показники успішної діяльності класного керівника:
·        Високий рівень ефективності виховної роботи з класним колективом.
·        Високий рівень розвитку творчої індивідуальності класного керівника, наявність в нього авторської педагогічної технології.
·        Високий рівень володіння уміннями та навичками класного керівника ( уміння поставити мету, спланувати роботу, здійснити її, оцінити, проаналізувати та зробити висновки).
·        Активна співтворчість з класом.
·        Контакт з батьками, залучення їх до співпраці.
·        Володіння вмінням зацікавити вихованців власним захопленням, організувати дозвілля.
·        Взаємний інтерес класного керівника та учнів один до одного, повага учнів до класного керівника.
                                    
                                        „Золоті” правила класного керівника.

1.     Учитель має бути особистістю, яка приваблює дітей.
2.     Учитель повинен викликати любов та повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та спілкується з нею, у стосунках з нею чесний і відвертий.
3.     Учитель має бути веселим і жартівливим.
4.     Учитель має раціонально використовувати свій час.
5.     Учитель має бути доброзичливим.
6.     Учитель має постійно вдосконалюватись, розширювати свій кругозір.
7.     Гасло вчителя: „Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням”.
8.     Учитель повинен реалізувати індивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати.
9.     Учитель має створити колектив, в якому панують доброзичливі стосунки.
10.                       Учитель має любити, захищати дитину, поважати її почуття.















БЕСІДИ З ПОПЕРЕДЖЕННЯ ДИТЯЧОГО ТРАВМАТИЗМУ

п/п
Тема бесіди
Термін проведення
1
Інструктаж з правил безпеки на вулиці, у школі, на спортмайданчику, під час перерви та навчальних занять.
Вересень
2
Небезпека будівельних майданчиків.


Жовтень
3
Безпека під час перебування на вулиці.

Жовтень
4
Обережно, ожеледиця! Правила вуличного руху. Правила поведінки на замерзлих водоймах.

Листопад
5
Правила безпеки під час проведення новорічних ранків.

Грудень
6
Правила безпечної поведінки під час зимових канікул.

Грудень
7
Правила безпечної поведінки у поїзді, автобусі та громадських місцях.

Січень
8
Заходи по запобіганню захворювання на грип.


Лютий
9
Обережно, бурульки! Небезпека знаходження під дахами будинків.

Лютий
10
Правила безпечної поведінки під час весняних канікул.

Березень
11
Бесіда про необхідність обережного поводження учнів у селищі після навчальних занять.

Квітень
12
Правила безпечної поведінки на воді.


Травень
13
Профілактика травматизму під час навчальної практики та під час літніх канікул.
Травень





                                    









                                     БЕСІДИ З ПРАВИЛ ДОРОЖНЬОГО РУХУ

п/п
Тема бесіди
Термін проведення
1.
Безпека руху школярів. Уміння правильно обирати дорогу.


Вересень
2.
Рух транспорту. Шлях до зупинки транспортних засобів. Правила безпеки руху.

Жовтень
3.
Дорожня розмітка. Її види, призначення. Групи дорожніх знаків.


Листопад
4.
Сигнали світлофора. Регулювання дорожнього руху.


Грудень
5.
Правила безпечної поведінки на дорогах під час зимових канікул.

Грудень
6.
Причини ДТП. Правила надання першої медичної допомоги.


Січень
7.
Правила поведінки на залізничних переїздах. Відповідальність за порушення.

Лютий
8.
Правила безпечної поведінки на дорогах під час весняних канікул.

Березень
9.
Основні правила руху велосипедистів. Безпека руху.


Квітень
10.
Чи знаєш ти права та обов’язки пішохода?


Травень
11.
Правила безпечної поведінки на дорогах під час літніх канікул.

Травень













БЕСІДИ З ПРАВИЛ
ПРОТИПОЖЕЖНОЇ ТА РАДІАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ

п/п
Тема бесіди
Термін проведення
1
Правила пожежної безпеки при проведенні занять та позакласних заходів.

Вересень
2
Протипожежна безпека у побуті. Правила протипожежної безпеки.

Жовтень
3
Правила безпеки під час користування газом.

Листопад
4
Бесіда про заборону використання піротехнічних засобів. Дотримання правил пожежної безпеки під час новорічних свят.
Грудень
5
Правила протипожежної та радіаційної безпеки під час зимових канікул.

Грудень
6
Попередження трагічних наслідків пожеж. Правила поведінки та дії в разі пожежі.

Січень
7
Сильнодіючі отруйні речовини. Ознаки отруєнь. Засоби захисту та надання першої допомоги.

Лютий
8
Дотримання правил протипожежної та радіаційної безпеки під час весняних канікул.

Березень
9
Ртуть і небезпечність для людини. Дії учнів у випадку виявлення ртуті.

Квітень
10
Аварії, катастрофи й стихійні лиха. Засоби захисту та надання першої допомоги.
Травень
11
Правила протипожежної та радіаційної безпеки під час літніх канікул.

Травень








                                                                                                

Комментариев нет:

Отправить комментарий